onsdag, juli 16, 2008

Mens vi venter på Paris

Vi er tilbake fra forlovelsestur til Paris. Jeg skal snart få lagt ut noen bilder og sånn. Det var veldig koselig, og vi fikk sett utrolig mye. Det hjelper også å ha verdens beste reisefølge. ;)

Som du ser har bloggen min fått en solid ansiktsløftning. Det er første gang jeg forandrer lay out - og det var kanskje på tide? Har også gjort en navneendring. Bloggen heter nå Torgeirs liv og tanker.

Jeg tilbake på jobb. Har begynt å sykle til og fra. Ikke store suksessen så langt; i går trynte jeg skikkelig, og skrapte meg opp både her og der. I dag hadde jeg bare såvidt kommet meg ut på veien før sykkelkjedet hang seg opp og var umulig å rikke. Jaja... litt motgang skal ikke hindre meg. Prøver igjen i morgen. ;)

5 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Et veldig enkelt format, men samtidig veldig pent. Ikke for rotete eller noen ting.

Bare bruk hjelm på sykkel, så går det stort sett bra:-)

Anonym sa...

Haha. Dette har jeg også prøvd meg på, en sommer for mange år siden. Jobbet i sentrum og skulle ta sykkelen inn. Med nogenlunde like erfaringer som deg, endte det med at sykkelen ble stående ved ferjekaia og det ble bil resten av sommeren... Hehe. :D

silje sa...

liker den nye looken. gler meg til å se bilder fra Japan! :)

silje sa...

nei, Japan! haha! Paris!

totliii sa...

fin.
sykkel e fine greier d. ikkje gi opp! du klare d nok t slutt! ;)