fredag, juni 24, 2005

Utskrevet fra Sandviken

Det begynner å bli noen uker siden, men i begynnelsen av denne måneden var det gjort; Jeg har flyttet ut av min leilighet i Ekrebakken 12, i Sandviken i Bergen. Nå i sommer skal jeg bo i Lisa (ei klassevenninne) sin leilighet midt i sentrum - vegg i vegg med Bergen Kino. Med pressevisninger der, blir jeg nok hengende litt i korridorene mellom arbeidsøktene, tenker jeg. :)


Slik så leiligheten i Ekrebakken ut mens jeg bodde der.

Når vi er inne på jobb; I sommer skal jeg (nok en sommer) jobbe som guide/kontorsjef (tittelen sier faktisk "Customers Relations Manager", uten at jeg egentlig vet hva det innebærer) for Miki Travel i Bergen, og skal altså kjøre land og strand rundt på japanske turister. Har håpet på fint vær - forgjeves! I juli og halve august er jeg Mr. Redakjson i Kystradioen, da alle andre skal ha ferie... dette innebærer at jeg skal jobbe ca 150% i denne perioden. Eh... jah... Så er jeg tilbake som guide igjen. Sommeren ser med andre ord SPENNENDE ut. NOT! Hehe. :)


For å avslutte: Når jeg hadde vasket ut og leverte nøklene fra meg, så det slik ut i Ekrebakken. Her kan jeg bare konstantere at jeg har hatt det GODT! Takk for et flott opphold.

1 kommentar:

agk sa...

Godt å høre at det er flere som bruker ferien på å jobbe.

Konge å bo vegg-i-vegg med kinoen da!!! Du blir jo ikke våt en gang når du ska dit, og du har jo alltid god tid til kinodater ;)