søndag, juli 03, 2005

"Programsekretæren, vær så god"

1. juli gikk jeg over fra min tilværelse som reisende arbeider, til mer stillesittende redaksjonleder i Kystradioen.


Som bildet over viser, kan vi ikke skilte med overdrevet flott studio eller vakre lokaler. Men det er en trivelig plass å arbeide, og jobb er jobb. Alle penger kommer godt med.

Er det imidlertid noen journalister som skal studere i Bergen til høsten, og som kan trenge en jobb ved siden av? Kystradioen trenger noen til å fylle mine store sko som frilanser.

5 kommentarer:

agk sa...

Er stillinga lyst ut?

Anonym sa...

Ingen stilling lyst ut... for det er ikke noen stilling. Det er frilanser de er interessert i. Men pr. dags dato (dvs. det siste året) er det kun jeg de har hatt som frilans, dermed har jeg hatt faste helger og sånn... Interessert?

agk sa...

Hmm....vel...tja...

Problemet er at jeg ikke tør satse på bare frilansing. Blir lite mat av det...
Ble forøvrig vraka av Norea

Anonym sa...

e tar jobben. hvis e kan reise te japan og rapportere om at Hanshin Tigers lede serien med 8, e gjentar med bokstaver: åtte, kamper!
hurra!
synd me legoen forresten. vår blei vel pakka ned for noen år siden. men mi har aldri avgjort krangelen om hvem som har mest...!

Liv Iren og Håkon sa...

jeg likte meg i radioen jeg! jeg kunne gjerne overtatt jobben din jeg, Torgeir!! en liten hindring i veien er vel kanskje at jeg ikke er utdannet journalist!!??? Hvis ikke hadde jeg tatt den på dagen!! Syntes det var gøy jeg!!