tirsdag, juli 19, 2005

Årets agurk


Dermed tror jeg letingen etter årets største agurk-nyhet kan avblåses. Dagbladet på nett troner over alle andre med sitt hovedoppslag i dag.

Ikke nok med at Carola Häggkvist (38) ble brent av en manet da hun badet før en konsert. Det var i tillegg en norsk manet! Dagbladet, som den nyhetsformidler de er, kan imidlertid meddele at "etter kortisonbehandling på sykehus, valgte Carola å gjennomføre konserten tross smertene."

Det var da enda godt.

Har du noen agurker som topper denne? Skriv gjerne en kommentar.

3 kommentarer:

Liv Iren og Håkon sa...

jakten på den største agurken er i gang!!

Anonym sa...

Jeg må si jeg lo godt da jeg så denne "nyheten". Disse norske brennmanetene er noen ondsinnede skapninger. I alle fall når de går til ANGREP på selebre stjerner. Det kan vel aldri tenkes at Carola svømte på maneten...

Morsomt at du har hevet deg på bogg-bølgen Torgeir. Jeg har hatt planer om det i et år nå, men du vet, jeg må lage den selv...
Men jeg kommer til å kikke innom her en gang i blant.

"Old room mate"

Torgeir Hauge sa...

Så utrolig artig å "se" deg her, Andreas! Hvordan fant du frem til sida mi? Via Christian kanskje? Du får holde meg orientert dersom det blir noe av blogginga di da!