lørdag, januar 13, 2007

Besøk på jobb

I dag hadde Nyhetskanalen en fremskyndet debut på grunn av skipsforliset ved Fedje. Vi i teknisk har den siste måneden sett prøvesendinger kontinuerlig, og det merkes på hele huset at vi har en ny kanal på vei. Det virkelige startskuddet skal gå på mandag, men da jeg kom inn på jobb i dag var det ekstrasendinger, og dette skapte masse ekstra arbeid for mange.


Det var gøy også da - spesielt fordi det gikk så bra.

I dag var Johanne med inn på jobb også, bare for å se hvordan hverdagen min egentlig er, liksom. Hun var der en halvtimes tid, og jeg kunne vise henne litt rundt. Nyhetsstudioet, hvor det pågikk ekstrasending direkte, var kanskje det mest spennende! ;)

Bildet er fra server-rommet hvor jeg tilbringer en god del av arbeidsdagen min.

2 kommentarer:

Johanne Pauline sa...

Kjekt på besøk :)

Og ja, nythetsstudioet VAR kanskje det mest spennende :P

Anonym sa...

Du får ta meg med på en runde om jeg faktisk tar turen til Bergen da.. iTunes kortet er faktsik brukt nå.. haha!
Oslo hilser, si fra om du tar turen en vakker dag!