torsdag, januar 11, 2007

God nytt år fra blogger.com

Litt av en julepresang. Å oppgradere til den nye blogger-versjonen innebærer ingen risiko, påstod gjengen i blogger.com. Men det har nå tatt meg et par uker å komme gjennom med denne oppdateringen. Så en viss risiko er det kanskje?

Uansett: Bloggen min er ikke død! Den har bare svevd litt oppi der en stund. Og jeg har også vært og svevd. Var 2 uker i Japan. Koste meg med familie, god mat, flott land og - ikke minst - flott vær! Deilig å være borte fra regnet i Bergen litt.

Apropos det: I går snødde det! Eller så drømte jeg det... i dag er ihvertfall alle spor borte, og det regner igjen.

Ellers fikk jeg fine ting til jul. Av Johanne fikk jeg, blant annet, den herligste genseren. Og, tenk; ho blei glad for presangen fra meg og! ;) Vi har fått mange dager sammenhengende ilag etter ferien, noe som har gjort godt! :) Og i helga blir det mer, til tross for at jeg må jobbe en del.

Har prøvd å legge ut noen bilder fra turen, men det var ikke så enkelt. Skal prøve igjen senere.

Godt å være tilbake igjen - både i Bergen og på bloggen. Håper det kan bli et aktivt bloggeår. 2006 har ikke vært så mye å skryte av.

1 kommentar:

Liv Iren og Håkon sa...

Velkommen hjem!! Kos deg MASSE med Johanne i helga! :)