tirsdag, september 11, 2007

September ved soloppgang

Uff... denne uka har jeg tidligvakt på Media Manager (MM), og det betyr at jeg må stå opp ti på fem! I dag var jeg rett og slett kvalm når jeg våknet. Men men... nå er jeg på jobb, og det er stille og rolig. Noen må jo være her for plutselig trenger de noe til Nyhetskanalen eller God morgen, Norge.

Ellers er det nå en måned til Johanne reiser. Tida går så fort... sommeren har rett og slett flydd avgårde. Men tenker jeg etter, så har vi gjort masse gøy og. Vært på flere ferieturer og langhelger, kost oss med venner og med hverandre. Nå lurer jeg egentlig bare på om tida går like fort når hun er i Afrika...?

Det er en ganske stor happening som finner sted før kjæresten min reiser da. Snart har vi nemlig vært sammen i et år. Tenk... Johanne har vært kjæresten min i 12 mnd - helt frivillig. :) Jeg er stolt over at verdens beste jente velger å være sammen med meg!! Og ikke minst at hun lar meg få lov til å være kjæresten hennes.

2 kommentarer:

Johanne Pauline sa...

You are amaaazing!! :)

Daniel sa...

Eg venter på neste skritt! Savner dere begge btw