fredag, april 13, 2007

Presset fra Fotballen

Påsken er jo definitivt over. Unødvendig opplysning for de fleste, tenker jeg. Men jeg har ikke fått oppdatert så masse fra siste halvdelen av den. Jeg og Johanne var på Røros, hos min bror Presten Harald og hans prestefrue og prestedatter. Det var utrolig koselig, og vi slappet skikkelig av, selv om det var surt og kaldt ute. Johanne har skrevet mer om turen vår.

Men vi måtte hjem igjen... jeg jobbet på de rødeste dagene i påsken. Det innebar også at jeg var på jobb ved Tippeliga-start på mandag. Det var hektisk, det! TV 2 var faktisk live på lufta på hele ti kanaler på en gang da, og vi fikk hilsen fra vår tidligere sjef Kåre om at han var stolt over prestasjonene! :)

Jobb ja... jeg skal få opplæring i Media Manager nå. Har vært flink og hinta om at jeg gjerne kunne tenke meg å jobbe som det, så nå får jeg det som jeg vil! Skal være litt det og mest SAR fremdeles.

Og selv om Reidun synes jeg skriver for mye om bilen min her, så må jeg få nevne en ting til! Jeg er dritlei av å skifte dekk nå. På ei uke var 2 av mine splitter nye dekk flate! Det viste seg at det var ventilene som ikke var på sine beste, og jeg fikk bytta de. Takk for seg!

Sånn forøvrig: Det blir lite bilder her på bloggen for tida. Kameraet mitt ligger nemlig hos min søster og de i Arna. Og de pusser opp, så der er det med andre ord ikke så lett å finne noe som helst. hihi.

Er du i Bergen? Kom i Norkirken klokken 18 på søndag. Da er det stor-gudstjeneste, og vi i Seraf skal både synge for og med de fremmøtte!

3 kommentarer:

Liv Iren og Håkon sa...

morsomt! jeg og målfrid avtalte faktisk i dag at vi skulle ta en tur til norkirken på søndag på kl 5 gudstjenesten.. det begynner kl 6 istedet altså. godt å vite :) vi snakes!

Ingar T. Hauge sa...

Tidligere sjef Kåre...hvem er det som er nye sjef nå igjen?

Torgeir Hauge sa...

Alf Hildrum heter vår nye sjef! ;) Nordlending og greier...