mandag, april 02, 2007

Påskelige begivenheter

Påsken har hatt en knallstart for meg. Her skal du få innblikk i noen av tingene jeg og Johanne har funnet på siden jobb og skole tok en pause fredag ettermiddag.

Fredag: Som en del av 6 månederspresangen fra meg til Johanne hadde jeg skaffet 2 billetter til "Ylvis III". Begge er ihuga fans av disse to brødrene, men ingen har tidligere sett dem live. Jeg har ikke lest noen kritikker eller omtaler om showet på forhånd, men selv synes jeg det var morsomt. Begynte litt tamt, men tok seg absolutt opp. Kunne kanskje vært litt mer sammenheng/rød tråd mellom sketsjene, selv om ting som "Pingu Show" og Sondre Lerche-parodi absolutt står stødig for seg selv.

Lørdag: Jeg var i skikkelig barneselskap, da nevøen min, Benjamin, fylte 3 år! Det var veldig koselig og, ikke minst, deilig flott vær! Etterpå var jeg og Johanne på tur i Lien; skogen her på Ask. Utrolig flott. Gleder meg til det blir varmt nok til å bade i fjellvatnet og. Johanne, på sin side, har jo badet hver uke siden skolen startet i høst. Sykt hva enkelte er stae nok til å gjennomføre.

Søndag: Ja, i går var det duket for Kjærlighetens Skidag! ;) I Eikedalen var det sol og bare deilig! Alt som hører med til en påsketur på fjellet var representert! hihi.

Så langt, så vel! Og ferien har jo bare såvidt begynt!

3 kommentarer:

Daniel sa...

Dette er jo helt supert. Dere må bare fortsette slik. Hører dere skal over fjellet til Røros på onsdag. I følge Johanne var dette den første ferien sammen, og da er det jo endelig på tide.
Ha en god påske videre begge to. Hils Johanne da..

Møtte forresten Astrid i Bergen i dag.

Liv Iren og Håkon sa...

jeg og ble solbrent.. har fine "merker" rundt øynene etter solbrillene dessuten.. :( og fregnene har bare "poppet" frem..koslig med skidag iallefall.

Liv Iren og Håkon sa...

ja jeg vet... vært dårlig med oppdatering her.. blitt et tiltak å laste opp bilder.. skal få gjort noe med et snart.. ETTER jeg har ryddet rommet.. ser ut som om det har vært krig mellom Norge og Sverige.. (Som mamma ville sagt det. Karmøy-uttrykk kanskje?)