søndag, juli 22, 2007

Sommerferie :)

Da var det endelig sommerferie på meg og. 10 dager med sol (i hvert fall så langt... kan det vare?), bilferie, UL (Ungdommens Landsmøte) i Haugesund og avslapning - alt sammen med Johanne. Blir deilig at vi begge har fri.

Fra fredag har jeg passet Balder; hunden til Solveig, sistnevnte er min kusine. ;) Skal allerede levere ham fra meg igjen i dag, men det har vært koselig. Jeg liker hunder... jeg liker dyr. Jeg er dessuten svært fascinert av mini-griser. Johanne er det ikke... ;)

I dag er det 10 måneder siden jeg og Johanne hadde vår første date. I går var vi ute for å feire dette litt, med middag på Egon og kino. Vi så "2 Days in France". Merkelig film. Litt morsom og, men ikke helt sånn vi hadde sett for oss at den skulle være. Koselig å være ute uansett!

Jeg håper jeg ser mange på UL! Det blir kanon!!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Takk for det :) Det byrjar heldigvis å gå betre allereie, så skal nok vere klar til UL! GLer meg stort til det :)

Vibeke sa...

eg kjem på UL (ung og lettvint ja) på fredag.. ;) so då snakkast me nok der du!