mandag, juni 23, 2008

Helgen pluss

På torsdag var endelig dagen der. Jeg fikk nøklene til min nye leilighet! Sammen med Johanne kjørte jeg inn en fullstappet bil og fikk sett meg rundt litt. Det blir spennende og kjekt å gjøre rommene til mine. Nå må jeg bare ut og handle møbler. Foreløbig står det en TV i stua - og that's it.

Ellers har jeg og Johanne vært i bryllup i helga. Det var Johanne si venninne, Hannah Eline, som endelig skulle få sin LK. Vi har vært HØYT og ØDE i ei fjellkirke utenfor Rjukan. Det var langt å reise, men veldig koselig helg. Flott bryllup!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Heey.. Digg! Får eg koma på besøk?:)

Torgeir Hauge sa...

Alle som vil er velkommen på besøk. Ta gjerne med en sofa eller en bokhylle når du kommer! :P

Vibeke sa...

Nja.. Stille meg heller litt skeptisk til det.. :P Håpe eg e velkommen fordeom!;)

Sveinung sa...

Gratulerer med leiligheten! Når flytter du inn!?