mandag, februar 20, 2006

Når lite annet skjer

Det er på tide med litt oppdatering. Men ettersom jeg var på vakt helga som gikk (og dermed gikk glipp av turen til Torino, som de andre hadde), så er det lite utenom det vanlige som har skjedd. Derfor tenkte jeg å publisere et par bilder fra den forrige skytetreninga vår. Hver første tirsdag i måneden kryper vi under jorda, og fyrer av skudd etter skudd med Glock P8-pistoler.

Selv om jeg ikke er noen god skytter, så er det utrolig gøy. Og glock-en er enklere å skyte med enn AG3. Mindre å holde fokus på. Men jeg ble overrasket over hvor plastbassert dette våpenet er. Lekepistolen min når jeg var liten så nesten mer ekte ut enn denne - men forskjellen er stor; Glocken er livsfarlig.

Jarl kjekker seg, og tror han klarer å skyte stødig med ett-hånds-grep. Liksom!

8 kommentarer:

Liv Iren og Håkon sa...

Litt av et blikk du hadde der altså. Hvis blikk kunne drepe.. hehe

totliii sa...

var forsiktige me den vennen! vil kje atte du ska treffa nogen vettu!

Ingar T. Hauge sa...

Hvem av dere skyter best da? Han med den støe hånden, eller han med den japanske plastpistolen...?:-)

Anonym sa...

Jaja, bra du koser deg i militæret med alle tenkelige våpen og alt! hehe!

Torgeir Hauge sa...

Jeg tror nok Jarl er bedre enn meg, Ingar... Men han har jo mer trening enn meg, så vi får se hgva jeg kan når jeg reiser herifra.

agk sa...

Eg saknar Glock'en min...

Liv Iren og Håkon sa...

menn og leketøy...

Sveinung sa...

Hei på deg Torgeir!
Hvordan går det i Tyskland?
Må få lagt ut en oppdatering om hva som skjer, ser nå ut til at du hele tiden har noe å gjøre på!:) Enten det så er ski eller skyting. hehe...