mandag, oktober 09, 2006

Mørkemann? Jeg?

Da har jeg vært en uke i Dagen, og det har vært en uke med mye nytt, og lite resultat. Jobben min, som annonsekonsulent, består jo i å selge. Det er ikke bare-bare, men kommer nok etter hvert.

Ellers avsluttet jo jeg min lange ferie når alle andre i Bergen begynte sin. Høstferie gjorde at det ikke var så enkelt å få tak i folk som tar økonomiske avgjørelser rundt omkring.

Dagene blir jo lange når en aldri er ferdig før 4. Liekvel fikk jeg brukt kveldene mine godt ilag med venner, selv om noen kanskje føler seg forbigått. Slapp av, når ting kommer litt inn i roligere tempo, så skal jeg invitere dere hjem til meg. Forøvrig er det bare å invitere seg sjøl altså!

Ellers var jeg hundeeier i uka som gikk. Kusina mi Solveig (11) var med sine foreldre på tur til Syden (hvilket land, spør du? Aner ikke... Syden, vel?), og Balder var mitt sosiale alibi etter arbeidstid. Veldig koselig, selv om det er et stort ansvar, og absolutt tidkrevende. Man liksom hjem etter jobb. Flott hund, ihvertfall - med utrolig fine øyne, og høy nærhetsfaktor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper du ikke bare har provisjon da!! På annonsesalget altså!! Men jeg kan si at jeg veit hvordan du har det!! :-)
Talast!