lørdag, mai 12, 2007

Ung til sinns?

Halveis til 50... En kvart hundre år.

Jeg er ikke lenger i begynnelsen av 20-årene, men i midten av dem.

Huff da. Men takk for alle gratulasjoner! Jeg føler meg jo ung. Ung kjæreste hjelper på! ;)

Ta en titt på denne fine hilsenen.

Gaver på dagen:
Fra Gud; Johanne og solskinn. ;)
Fra Johanne; Slaske-bukse, kino (Mr. Bean) og en hel dag sammen.
Fra Johanne sine foreldre; Rose, middag (grillings!) og kake.
Fra Ingar; Harry Potter-film.
Fra Harald og Hanne; En tegneseriebok.
Fra Reidun og Kristian; Vet ikke helt enda... tror det kommer noe klær.
Fra mamma og pappa; 500 kroner.
Fra farfar; 300 kroner.

Tusen takk!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

eg får vel gratulera deg med dagen eg òg.. gratulera med dagen!;)

Ingar T. Hauge sa...

Med tanke på at du "har" hus, bil, jobb, kjæreste og ferdig utdannelse i en alder av 25 så ligger du ikke så altfor dårlig an da:-)

Liv Iren og Håkon sa...

gratulerer med det nye vervet:) det fikser du fint!
nei, du har rett ingar, han ligger ikke så verst ann..

Idagull sa...

fytti katta som bra du e torgeir!!! æ rætt og slætt digge dæ!