lørdag, juni 16, 2007

Grillings som avslutning

Åh, så gøy! :) I går var Seraf her ute hos meg for å grille, leke og bare slappe av. Det var sommeravslutning, og dessuten en slags farvell til Roar og Silje som nå reiser til New York.

Stikkord for kvelden var: nydelig vær, masse mat, snop, Beat for Beat, Nintendo Wii, Kubbe, enda mer snop og kaker, sang, bønn, prat og latter.

Noen bilder er på sin plass. Her er vår avtroppende musikalske leder, Roar, som på sin måte viser følelser overfor Hildegunn, som fram til i vår var styreleder i koret.

Eva (som skal gifte seg 7. juli), Silje (som er gift med Roar, og som altså flytter fra oss), Rebecca (som var med i arrangementskomiteen til kvelden i går), og Hanne (som også var med i den nevnte komiteen. Hun og jeg gjorde i stand til festen i går).

Vi var ikke mange gutter til stede, men Rune er alltid trofast. Er det kanskje en dame han melder med?

Deler av gjengen, ganske tidlig på kvelden. Hvordan vet jeg det? Jeg ser bare at det er rimelig ryddig på bordet enda! ;)

Jeg er fremdeles mett! :)

4 kommentarer:

totliii sa...

om du ska på ul?

Torgeir Hauge sa...

har tenkt meg det ja.

Vibeke sa...

heisann! takk for kommentar på bloggen min:) da e jo alltid lika kjekt! da e fint med ferie ja, eg nyte da fult ut! blir rart å komma tilbake til høsten uten 3.klasse dar, men da går nok bra ja.
håpe du får ein flotte sommar!;)

totliii sa...

jammen så bra! då ser eg deg der!