søndag, juni 03, 2007

Sommer, sol og kjæreste

Herlighet - for et sommervær! Vi har rett og slett hatt en fantastisk helg og en enda mer fantastisk mandag, med sol og hele pakken. Og værmeldingen sier vi skal få mer gjennom hele uka.

Johanne har hatt eksamen i dag, så hun satt i sola i helga og leste. Jeg gikk rundt og jobbet, både inne i huset og i hagen. Fikk gjort ganske mye, både hun og jeg.

Jeg jobber jo ganske mye, så det var deilig å ha en hel helg fri, for en gangs skyld. Var hos foreldrene til Johanne på lørdag og stod for grillinga der. Jolaug tok til og med i bruk den nye stekeovnen og lagde rabarbra-pai. Knallgodt, rett og slett!

I dag møtte jeg Johanne i byen etter jobb. Hun var fornøyd med eksamen. Nå er det snart ferie! Det feira vi med pizza og middagshvil på gresset forran teateret, samt (av alle ting) shopping! Storkoste oss virkelig!

Snart kommer Ingar hjem på sommerferie. Han skal bo her, og det blir kjekt. Kanskje vi får spilt litt Nintendo imellom slagene med jobb og bading?

Ellers må jeg bare vise hvor flott bilen min ble med nye lettmetallsfelger. (Ehm... vel... så "flott" som en Kia faktisk kan bli da). Hadde ikke noe valg, måtte kjøpe nye felger pga rust. Men det løfter virkelig opp looken på en bil. Det er en god bil, men nå håper jeg at de store utgiftene roer seg litt ned.

Nyter livet, har alt jeg trenger! Wow altså!

1 kommentar:

Johanne Pauline sa...

bra helg
bra mann!

:)